Hieman minusta...

Hei,

Olen koulutettu hieroja Katri Määttänen- saa sinutella!

Valmistuin koulutetuksi hierojaksi syksyllä 2015 Keskuspuiston ammattiopistosta ja avasin ensimmäisen toimipaikkani Lauttasaaren Isokaarelle joulukuussa 2015.

Hierojan ammatti oli ollut salainen haaveeni aina lapsesta saakka, ja käytinkin tilaisuuden hieromiseen aina, kun sellainen vain sattui kohdalle - ja sattuihan niitä! Osansa sai niin perheenjäsenet kuin työkaveritkin.

Aiemmalta koulutukseltani olen lähihoitaja. Lähihoitajaksi valmistuin HeSoTesta vuonna 2003. Ennen alan vaihtoa tein yli kymmenen vuotta vanhustyötä, joten kaikenlaiset vaivat on tullut tutuksi jo senkin kautta.

Matka unelmatyöhön on ollut aivan huikea, koen olevani etuoikeutettu saadessani tavata ihania ihmisiä ja tehdä työtä jossa saan auttaa ihmisiä voimaan paremmin - ei yhtään hullumpaa, eikö?

Jokainen päivä tuo mukanaan uusia hienoja mahdollisuuksia ja mikä parasta; saan tehdä työtä jota rakastan!