Vähän tietoa minusta...

Moi,

olen koulutettu hieroja Noora, minua saa sinutella.

Valmistuin koulutetuksi hierojaksi kesällä 2021 Hierontakoulu Atlaksesta. Koulutukseni piti sisällään klassista hierontaa, raajanivelten liikkuvuuden edistämistä ja tutkimista sekä kinesioteippausta.

Raajanivelten liikkuvuuden edistämisellä ja tutkimisella voidaan parantaa liikerajoittuneen nivelen toimintaa.

Esimerkiksi jäätyneen olkapään tai juoksijan polven nivelen mobilisointi parantaa aineenvaihduntaa ja kudokset rentoutuvat, jolloin nivel toimii paremmin.

Aloitin hierojan työt 19.7.2021 Katrin työkaverina.

Aikaisemmalta koulutukseltani olen lähihoitaja. Valmistuin lähihoitajaksi vuonna 2012 Suomen Diakoniaopistosta ja siitä asti toimin vanhuspuolella lähihoitajana.

Haaveammattini on jo vuosien ajan ollut hierojan ammatti, mutta halusin keskittyä koiriini ennen uuden ammatin opiskelemista. Perheeni on aina sanonut, että minulla on hierojan kädet.

Kiitos Katrille että saan tulla tekemään tärkeää ja rakasta hierojantyötä työpariksesi.

Tervetuloa minulle hierontaan.